O teléfono de atención sanitaria 902 400 116 funciona as 24 horas, os 365 días do ano.
Todas as chamadas son atendidas, en función do motivo da súa consulta, por médicos/as e enfermeiros/as que responderán as súas dúbidas e facilitarán a información solicitada.
Neste teléfono atopará información e consellos relacionados coa saúde e coidados asistenciais sobre situacións que non requiran atención sanitaria urxente.
SITUACIÓNS SANITARIAS NON URXENTES.
- Problemas relacionados con enfermidades/síntomas.
- Problemas relacionados co embarazo, parto e puerperio.
COIDADOS ASISTENCIAIS.
Información sobre medicamentos.
- Problemas sobre o manexo de dispositivos implantados: sondas (urinarias,nasogástricas...), dispositivos de diálise, dispositivos de osíxeno, soros...
- Dúbidas sobre o manexo de aparellos: glicómetro, tensiómetro...
- Consultas sobre curas.
- Coidados de pacientes crónicos e puericultura.
PROBAS MÉDICAS.
- Preparación e interpretación de probas diagnósticas.
PREVENCIÓN E HÁBITOS SAUDABLES.
- Campañas de Saúde Pública (gripe, vaga de calor...).
- Vacinación.
- Métodos anticonceptivos.
- Consellos aos viaxeiros.
- Información sobre drogas.
- Dieta e exercicio físico.
O custo da chamada varía segundo a súa duración e depende do operador co que teñas contratada a túa liña telefónica.
Non obstante, este servizo está conectado a un número telefónico convencional (981 953400), ao que, se prefires, tamén podes chamar para aproveitar as vantaxes da tarifa que teñas contratada coa túa compañía telefónica.
INFORMACIÓN SOBRE CENTROS E SERVIZOS SANITARIOS
documentación recadada da web do sergas